شرکت کنندگان: این دوره برای آموزش منشی ها و مسئولان دفاتر طراحی شده است که سبب افزایش توانایی آنان در امور محوله خواهد شد و مهارتهای لازم در خصوص کار با کامپیوتر را کسب می کنند.
هدف : از مهمترین وظیفه مسئولان دفاتر و منشی های هر سازمان، ارتباط مناسب و مطلوب با ارباب رجوع در داخل و خارج از سازمان است. منشی های هر سازمان اولین فردی هستند که ارباب رجوع جهت رفع مشکلات احتمالی و یا کسب اطلاعات لازم در مورد تقاضاهای خود با آن ها برخورد می کنند بنابراین انتظار دریافت پاسخ صحیح و قابل قبول دارد در ضمن منشی ها معرف مدیریت و سازمان خود هستند و نوع برخورد آنان نه تنها نشانگر شخصیت خودشان است بلکه نشانگر محیط صمیمی حوزه مدیریت نیز محسوب می شود به همین مناسبت از افرادی که برخورد مناسب دارند خوشرو و صمیمی بوده و دارای احساس همکاری با دیگران هستند در این شغل استفاده می شود.
محتوای دوره:
- مبادی و اصول برخورد با افراد و ارتباط موٴثر و اصول صحیح پاسخگویی به ارباب رجوع
- آشنایی با اصول نامه نگاری، گزارش نویسی، خلاصه نویسی، آشنایی با مفهوم جلسه و تدوین صورتجلسه
- بایگانی اسناد و مدارک
- کسب اطلاعات از قوانین،مصوبات، بخشنامه ها و کلیه مقررات اداری
- ارسال پیام به وسیله فکس و توانایی کار با دستگاه تکثیر و فتوکپی، انتقال و ضبط و نگهداری اطلاعات و آشنایی با وسایل و لوازم ضبط و نگهداری اسناد و مدارک
- توانائی کار با نرم افزار word و تایپ و ویراستاری اسناد اداری
- توانائی کار با نرم افزار Excel و تایپ اسناد اداری و ایجاد صفحه گسترده و انجام محاسبات در جداول و ترسیم نمودار
- توانایی کار با نرم افزار Power Pointدر جهت ایجاد یک Persentationجهت ارائه مطلب در سمینارها و …
- توانایی کار با اینترنت (جستجوی مطالب و موضوعات مورد نظر)
- توانایی کار با Email (ارسال و دریافت نامه)
- توانایی کار با Photoshop جهت کار بر روی تصاویر
- توانایی کار با اسکنر جهت دریافت تصاویر
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 ساعت
- زبان فارسی و انگلیسی
- دانشجویان 500
- ارزیابی بله